Friday, December 13, 2019

, , , , , ,

TAWARAN KEPADA CALON SIMPANAN KE JAWATAN TETAP ANGGOTA KUMPULAN PELAKSANA (AKP) TAHUN 2019

TAWARAN KEPADA CALON SIMPANAN KE JAWATAN TETAP ANGGOTA KUMPULAN PELAKSANA (AKP) TAHUN 2019



(Calon-calon yang berstatus calon simpanan bagi keputusan temu duga yang dilaksanakan pada bulan Mac-Mei 2019)

TAWARAN KEPADA CALON SIMPANAN KE JAWATAN TETAP ANGGOTA KUMPULAN PELAKSANA (AKP) TAHUN 2019 (Calon-calon yang berstatus calon simpanan bagi keputusan temu duga yang dilaksanakan pada bulan Mac-Mei 2019)

Perubahan status calon simpanan ke jawatan tetap Anggota Kumpulan Pelaksana (AKP) Tahun 2019 kepada calon-calon yang berstatus calon simpanan bagi keputusan temu duga yang dilaksanakan pada bulan Mac-Mei 2019 boleh disemak di https://semakan.spp.gov.my/semakan/keputusan_temuduga_view.php

Calon-calon yang berjaya hendaklah mencetak Surat Tawaran Lantikan dan Pakej Setuju Terima Tawaran (PSTT) sebelum 15 Januari 2020. Perlu diambil perhatian bahawa keputusan temu duga serta pautan untuk mencetak Surat Tawaran Lantikan dan PSTT hanya dipaparkan sehingga tarikh berkenaan sahaja. Kegagalan mencetak surat tawaran sebelum tarikh yang dinyatakan akan menyebabkan tuan/puan tidak mempunyai salinan surat tawaran dan menyukarkan proses melapor diri.

Surat Arahan melapor diri akan dikemukakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia kepada calon-calon yang berjaya dalam masa terdekat.
Share:

0 comments:

Post a Comment