Monday, January 4, 2021

, , , , ,

SHOPEE DISKAUN HOTEL RM50-RM100 SEMPENA CUTI-CUTI MALAYSIA

DISKAUN HOTEL RM50-RM100 SEMPENA CUTI-CUTI MALAYSIA MELALUI SHOPEE

Benda best, kita share...

Siapa yang nak cuti-cuti Malaysia dan nak booking hotel dengan harga diskaun boleh check dekat Shopee...kalau tak boleh jenjalan pun boleh mereput jer dekat hotel...banyak jugak diskaun nye...hahaha..
Lepastu yang best nya, boleh tebus voucher rm100 atau rm50 off pulak...1 accout boleh tebus 1 voucher yang rm100, 1 voucher yang rm50...tapi voucher tu sape cepat die dapat...ade ke tak lagi aku tak tau...
Ada hotel 4 & 5 bintang, ada jugak hotel 3 bintang dan ke bawah...hotel 4 & 5 bintang boleh tebus rm100, hotel 3 bintang dan ke bawah boleh tebus rm50...harga adalah untuk penginapan 3 hari 2 malam untuk 2 orang...untuk yang ada anak, aku tak tau...sila check dekat description voucher ya..
Lepas dah bayar, cara-cara nak tebus voucher untuk booking hotel pulak, silalah baca dekat description tiap hotel ye...sebelum beli check dulu ape yang dapat dalam pakej tu, ada breakfast ke tak der, sampai bila boleh guna, start bila boleh check in, valid sampai bila, berapa hari sebelum kene booking, berapa orang boleh masuk dan sebagainya...ada hotel yang kenakan surcharge pada hari-hari tertentu...baca, baca dan baca...jangan malas...setiap hotel lain-lain...
Harga pulak, korang boleh la double check dengan Agoda dulu ke, Traveloka ke, official website ke untuk buat perbandingan...sebab ada yang aku check, ada hotel booking dekat Agoda lagi murah..tapi...ade tapi...bergantung pada hari...harga dekat Agoda boleh dikatakan sentiasa berubah setiap hari...so pepandai la...

Aku cuma share saja benda ni...pape korang tersilap key in ke, tersilap baca tarikh ke, tersilap redeem ke, tersalah beli ke aku tidak bertanggungjawab ya...again...baca, baca, baca...jangan malas...jangan tanya promo ni sampai bila...aku pun tak tau...aku pun kebetulan jer tau...terus bukak account Shopee...sebelum ni tak der pun account Shopee...hahaha...
Share:

0 comments:

Post a Comment